Mijn stage in Cambodja - Reisverslagen van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu Mijn stage in Cambodja - Reisverslagen van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

Mijn stage in Cambodja

Voor mijn minor 'werken in ontwikkelingslanden' ga ik stage lopen bij het Chumkriel Learning Centre in Kampot. Dit ligt in het zuiden van Cambodja. Ik vertrek vrijdag 31 maart en kom zondag 28 mei weer terug. Van 10 t/m 16 april heb ik vakantie, vanwege het Khmer Nieuwjaar. Ik wil dan de omgeving gaan verkennen, net als in de weekenden en ben heel erg benieuwd naar de mooie omgeving!!

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2017

Dat was het dan!

27 Mei 2017

Dat was het dan!

21 Mei 2017

Wat een vreugde!

16 Mei 2017

Cambodjaanse vrienden op bezoek

11 Mei 2017

Zoveel meegemaakt!
Elise

Voor mijn studie ga ik 3 april t/m 26 mei stage lopen bij het Chumkriel Learning Centre in Kampot, Cambodja. Vrijdag 31 maart zal ik vertrekken vanaf Schiphol en zondag 28 mei zal ik weer terugkomen. Via deze blog kunnen jullie de komende maanden mijn voorbereidingen, ervaringen en bevindingen lezen!

Actief sinds 02 Maart 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 89694

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 28 Mei 2017

Mijn stage in Cambodja

Landen bezocht: