Het is bijna zover! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Elise Vasseur

Blijf op de hoogte en volg Elise

24 Maart 2017 | Nederland, Huizen

Lieve familie/vrienden,

De titel van deze blog zegt het al; het is bijna zover!

Over precies een week stap ik in het vliegtuig naar Cambodja en wat heb ik er een zin in!

Afgelopen week had ik mijn laatste colleges, woensdag moet ik nog een verslag inleveren & dan heb ik donderdag nog een tentamen. Toch een gek gevoel dat ik dan twee dagen later in een totaal ander land zit.

Eigenlijk ben ik er helemaal klaar voor! Ik heb alles wat ik nodig heb in huis, het is nu tijd om mijn backpack helemaal in te pakken en om afscheid te nemen van al mijn lieve familie en vrienden.

Ook ben ik nu druk bezig met een aantal voorbereidingen voor mijn lessen. Zoals velen van jullie weten ben ik gek op sport, dus ben ik ook van plan om hier iets mee te doen. Van mijn tennistrainer heb ik een boek gekregen met enorm veel spellen, dus genoeg inspiratie! Ook ga ik Engelse lessen geven, dus ben ik op zoek gegaan naar educatieve posters en heb al een aantal leuke gevonden.

Dit was het voor nu, vanuit Nederland.. nog wel.
De volgende blog zal ik vanuit Cambodja schrijven, waar de temperaturen toch een stukje hoger liggen (35 graden)