Wat een verschil! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu Wat een verschil! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

Wat een verschil!

Door: Elise Vasseur

Blijf op de hoogte en volg Elise

02 April 2017 | Cambodja, Kâmpôt

WAUW WAUW WAUW, dat zijn de eerste woorden die in me opkomen zodra ik het vliegveld van Phnom Penh verlaat en ik met de tuktuk naar het hostel word gebracht voor een overnachting. Wat een drukte op de weg, je wordt van alle kanten ingehaald, er rijden soms 5 motors op één rijstrook, maar verder ging alles prima hoor.. Wel ben ik blij dat ik niet twee maanden lang in de hoofdstad zit!

Het was er hartstikke warm, dus daar zal ik even aan moeten wennen. Gisteravond even op een terrasje gegeten, maar omdat ik maar twee uurtjes geslapen had, ben ik toch maar vroeg mijn bed in gegaan.

Vanochtend zou de tuktuk mij om 07.00 uur naar de bus brengen, zodat ik vanuit daar naar mijn uiteindelijke bestemming gebracht kon worden. Ik stond er vanochtend klaar voor, maar aangezien ze hier niet zo van de tijd zijn, stapte ik om 07.30 in de tuktuk.

Om 12 uur werd ik in Kampot opgehaald en naar het guesthouse gebracht waar Myrthe (ken ik van de introductie) ook zat. Vervolgens zijn we lekker ergens gaan lunchen en werd ik weer opgehaald om naar mijn project te gaan. Nu ben ik sinds een uurtje in mijn nieuwe huis, waar ik tot 27 mei zal verblijven. Ik heb een mooie kamer & zit bij een heel lief gezin, dus ik ben klaar om morgen te starten!

Greeeetings
From Cambodia

  • 02 April 2017 - 11:36

    Patty:

    Snoes! Wat leuk om je eerste verslagje te lezen. Fijn dat de reis goed is gegaan en dat je bij een leuk gezin terecht bent gekomen. Ga ervan genieten! Kus

  • 02 April 2017 - 13:00

    Karen:

    Wat fijn dat je er bent en dat eerste indrukken zo geweldig zijn! Had je een goede vlucht? Je kamer ziet er heel mooi uit, daar kan je het vast prima volhouden!

    Geniet! X

  • 02 April 2017 - 19:21

    Veri:

    Toppertje! Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen! Nu begint het echte avontuur! Genieten! Dikke knuffel! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Voor mijn studie ga ik 3 april t/m 26 mei stage lopen bij het Chumkriel Learning Centre in Kampot, Cambodja. Vrijdag 31 maart zal ik vertrekken vanaf Schiphol en zondag 28 mei zal ik weer terugkomen. Via deze blog kunnen jullie de komende maanden mijn voorbereidingen, ervaringen en bevindingen lezen!

Actief sinds 02 Maart 2017
Verslag gelezen: 442
Totaal aantal bezoekers 89680

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 28 Mei 2017

Mijn stage in Cambodja

Landen bezocht: