De voorbereidingen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Elise Vasseur

Blijf op de hoogte en volg Elise

02 Maart 2017 | Nederland, Huizen

Over 4 weken is het al zover, dan vlieg ik naar Cambodjaaaa!

Ik heb nog nooit zo'n lange vlucht gemaakt, dus het is best wel een beetje spannend en ik ben voor het eerst zo lang weg van huis, maar ik heb er echt super veel zin in.

Met de voorbereidingen gaat het goed :)

Ik heb inmiddels al mijn vaccinaties gehad, de vliegtickets zijn geboekt en ik heb regelmatig contact met de organisatie waar ik mee ga. Tot nu toe ben ik nog de enige op het project, dus ik ben benieuwd of dit in de komende weken zal veranderen.

Ik zal jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Voor mijn studie ga ik 3 april t/m 26 mei stage lopen bij het Chumkriel Learning Centre in Kampot, Cambodja. Vrijdag 31 maart zal ik vertrekken vanaf Schiphol en zondag 28 mei zal ik weer terugkomen. Via deze blog kunnen jullie de komende maanden mijn voorbereidingen, ervaringen en bevindingen lezen!

Actief sinds 02 Maart 2017
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 89681

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 28 Mei 2017

Mijn stage in Cambodja

Landen bezocht: