Time flies - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

Time flies

Door: Elise Vasseur

Blijf op de hoogte en volg Elise

27 April 2017 | Cambodja, Kâmpôt

Terwijl jullie allemaal koningsdag aan het vieren zijn, zit ik hier lekker in een Italiaans restaurant te wachten op mijn heerlijke salade en maak ik werkelijk niks mee van koningsdag.

De titel van mijn blog zegt het al, de tijd gaat echt super snel. Deze week mocht ik mijn eigen lesplannen maken en heb ik ook bijna alle lessen zelf gegeven, super leuk om te doen en niet te vergelijken met Nederland. 's Ochtends geef ik van 8-11 les en's middags van 5-7. Tussendoor heb ik tijd om de lessen voor te bereiden en even de stad in te gaan. Soms doe ik ook even een dutje, omdat ik door de warmte (34 graden) en vele indrukken veel sneller moe ben dan in Nederland.

Volgende week komt er nog een andere vrijwilliger, zij is ook Nederlands dus dat lijkt me wel gezellig. Nadat ik mn laatste blog had geschreven, werd ik 's avonds gebeld door mijn ouders dat zij 15-28 mei ook zullen komen. Dit had ik nooit verwacht, maar is natuurlijk super leuk!

Aankomende zondag zit ik alweer op de helft, maar ik vermaak me prima!

Veel plezier nog met feesten daar :)

• 27 April 2017 - 16:50

Ger:

Hi Elise,
    Alweer op de helft, wat gaat het snel. Het is hier alleen maar koud.