De omgeving verkennen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu De omgeving verkennen - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

De omgeving verkennen

Door: Elise Vasseur

Blijf op de hoogte en volg Elise

20 April 2017 | Cambodja, Kâmpôt

Ik heb vakantie, dus ben er lekker even op uitgegaan. Samen met Myrthe ben ik naar Koh Rong gegaan, echt een prachtig eiland. Afgelopen weekend was het drie dagen feest vanwege Khmer Nieuwjaar en dat was erg leuk om mee te maken. Sinds zondag zijn Myrthe en ik onze eigen kant opgegaan, omdat zij verder door Azië gaat reizen.

Gisteravond ben ik weer thuis gekomen. De kindjes waren erg blij om me weer te zien dus dat is erg leuk om te merken. Vandaag ben ik samen met Kgeang (collega) naar Bokor Mountain geweest. Wat was dat mooi! Morgenochtend ga ik met Simone brunchen, omdat zij maandag weer voor 4 weken naar Nederland vertrekt. 's Middags ga ik met Thou weg en zal ze mij meer van Kampot laten zien, dus ik ben erg benieuwd! Maandag ga ik weer aan de slag bij het project en aangezien mijn hoofd vol zit met ideeën ben ik benieuwd wat ik uit kan voeren & heb ik er ook super veel zin in om weer aan de slag te gaan!

Nou dit was het weer voor vandaag, ik ga lekker even een hapje eten, ciaoo!

  • 21 April 2017 - 10:22

    Inge:

    Dag Elise,
    Wat leuk om zo te kunnen volgen wat je in Cambodja allemaal beleeft en ziet.
    Nu dus even 'vakantie' en volgende week weer met de kinderen aan het werk.
    Veel succes en een goede tijd verder gewenst.
    lieve groet, (tante) Inge

  • 22 April 2017 - 22:06

    Ger:

    Leuk om te lezen Elise. Heel veel succes maandag.
    Ger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Voor mijn studie ga ik 3 april t/m 26 mei stage lopen bij het Chumkriel Learning Centre in Kampot, Cambodja. Vrijdag 31 maart zal ik vertrekken vanaf Schiphol en zondag 28 mei zal ik weer terugkomen. Via deze blog kunnen jullie de komende maanden mijn voorbereidingen, ervaringen en bevindingen lezen!

Actief sinds 02 Maart 2017
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 89686

Voorgaande reizen:

31 Maart 2017 - 28 Mei 2017

Mijn stage in Cambodja

Landen bezocht: