Eerste week alweer voorbij! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu Eerste week alweer voorbij! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van Elise Vasseur - WaarBenJij.nu

Eerste week alweer voorbij!

Door: Elise Vasseur

Blijf op de hoogte en volg Elise

09 April 2017 | Cambodja, Kâmpôt

De eerste week is alweer voorbij en wat is het omgevlogen!

Dinsdagavond had ik dus een feestje met mijn collega's op de school waar ik werkzaam ben. Wat was dit gezellig. Het begon om 18.00 uur en er stond al lekker eten klaar, vervolgens was het tijd voor Khmer songs en traditionele dansen, maar wat zijn die Cambodjanen lenig zeg.. om 21.00 uur was het tijd om naar huis te gaan.

Woensdagochtend heb ik weer in de bibliotheek geassisteerd. Donderdag & vrijdag heb ik gewerkt op de moestuin, wat wel erg warm was voor mij als typische Hollander. De twee vrouwen die daar werken, spreken geen Engels, dus dat is af en toe best lastig communiceren. Gelukkig was er vrijdag ook een Australiër, wat het voor mij iets makkelijker maakte..

Zaterdag mocht ik met de school van Myrthe mee op een tour. Wat was dit gaaf zeg. We hebben zoveel mooie dingen gezien, zoals het strand en de bergen. Wel was ik blij toen ik om 1700 uur uiteindelijk kon douchen, aangezien ik 's ochtends om 0740 uur al was opgehaald.

Vandaag heb ik even een rustig dagje op mijn balkon :)